VISSZAKÜLDÉS/CSERE
Mennyi időm van egy termék visszaküldésére / cseréjére?
Attól a pillanattól kezdve, hogy megkapja a csomagot, 14 nap áll rendelkezésére, hogy bejelentse a termék visszaküldését vagy cseréjét, és 100 napja van arra, hogy elküldje a csomagot raktárunkba.
Ki fedezi a visszaszállítás / csere szállítási költségeket?
Visszaküldés - Az ügyfél fedezi a szállítási költségeket.
Cserék - az ügyfél fedezi a raktárunkba történő szállítás költségeit, és a kicserélt árukat ingyen elküldjük az ügyfélnek.
Hol találom a visszaküldési űrlapot?
Minden megrendeléshez csatoljuk a visszaküldési űrlapot. Az alábbi mezőre kattintva letöltheti:
Milyen címre küldjem a csomagot?
Kérjük, küldje el az összes visszaküldést és cserét a következő címre:
GUSTO
ul. Maria Skłodowskiej-Curie 87E
87-100 Toruń
Mennyi idő után kapok visszatérítést a bankszámlámra?
A visszatérítés a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül megjelenik az Ön számláján.
REKLAMÁCIÓ
Meddig vonatkozik a garancia az üzletben vásárolt termékekre?
Az üzletünkben vásárolt termékekre két év garancia vonatkozik.
Milyen címre kell küldenem a meghirdetett terméket?
GUSTO
ul. Maria Skłodowskiej-Curie 87E
87-100 Toruń
Milyen dokumentumokat kell csatolnom a csomaghoz?
A csomaghoz mellékelni kell egy kitöltött panasz űrlapot, amely innen letölthető.
Ki fedezi a szállítási költségeket?
A sérült árukkal az áruházba történő szállítás költségeit az Ügyfél fedezi. A panasz elfogadása esetén új vagy javított terméket küldünk az ügyfélnek a cég költségén. Abban az esetben, ha a panaszt elutasítják, az árut visszaküldjük az ügyfél költségére.
Mennyi ideig várok a döntés felülvizsgálatára?
A döntés átgondolása a csomag kézhezvételétől számítva 14 napig tart.
Mi NEM panaszolható?
A panaszokat nem terheli az áruk nem rendeltetésszerű használata (zúzódások, horzsolások, karcolások, különféle foltok és elszíneződések).
SZÁLLÍTÁS
Milyen szállítási módok vannak?
A LADYBAG üzletében különféle szállítási módokat használhat. Tekintse meg ajánlatunkat, és válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb lehetőséget.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Ha az utánvétes lehetőséget választja, azonnal feldolgozzuk a szállítmányt. Elektronikus fizetések esetén a fizetést jóváírást követően azonnal elküldjük a terméket, hogy megrendelése a leadásától számított két napon belül Önnél lehessen.
FIZETÉS
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
A Ladybag üzletében többféle módon fizethet a megrendelésért: utánvéttel, hagyományos átutalással a számlájára, fizetés weboldalakon keresztül. Itt találja az elérhető fizetési módok részleteit:
Mennyi időm van megrendelés fizetésére?
A teljes fizetési idő 7 munkanap. Ha nem fizetik meg, 4 nap múlva e-mailt küldünk Önnek, emlékeztetővel a fizetésről. Attól a pillanattól kezdve, hogy megkapja az e-mailt, megrendelése a következő 3 napban aktív lesz a tranzakció befejezéséhez.