Az adatok feltöltése...
FAQ

VISSZAKÜLDÉS/CSERE

Mennyi időm van egy termék visszaküldésére / cseréjére?

Attól a pillanattól kezdve, hogy megkapja a csomagot, 14 nap áll rendelkezésére, hogy bejelentse a termék visszaküldését vagy cseréjét, és 100 napja van arra, hogy elküldje a csomagot raktárunkba.

Ki fedezi a visszaszállítás / csere szállítási költségeket?

Visszaküldés - Az ügyfél fedezi a szállítási költségeket.
Cserék - az ügyfél fedezi a raktárunkba történő szállítás költségeit, és a kicserélt árukat ingyen elküldjük az ügyfélnek.

Hol találom a visszaküldési űrlapot?

Minden megrendeléshez csatoljuk a visszaküldési űrlapot. Az alábbi mezőre kattintva letöltheti:

Milyen címre küldjem a csomagot?

Kérjük, küldje el az összes visszaküldést és cserét a következő címre:
GUSTO
ul. Maria Skłodowskiej-Curie 87E
87-100 Toruń

Mennyi idő után kapok visszatérítést a bankszámlámra?

A visszatérítés a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül megjelenik az Ön számláján.

REKLAMÁCIÓ

Meddig vonatkozik a garancia az üzletben vásárolt termékekre?

Az üzletünkben vásárolt termékekre két év garancia vonatkozik.

Milyen címre kell küldenem a meghirdetett terméket?

GUSTO
ul. Maria Skłodowskiej-Curie 87E
87-100 Toruń

Milyen dokumentumokat kell csatolnom a csomaghoz?

A csomaghoz mellékelni kell egy kitöltött panasz űrlapot, amely innen letölthető.

Ki fedezi a szállítási költségeket?

A sérült árukkal az áruházba történő szállítás költségeit az Ügyfél fedezi. A panasz elfogadása esetén új vagy javított terméket küldünk az ügyfélnek a cég költségén. Abban az esetben, ha a panaszt elutasítják, az árut visszaküldjük az ügyfél költségére.

Mennyi ideig várok a döntés felülvizsgálatára?

A döntés átgondolása a csomag kézhezvételétől számítva 14 napig tart.

Mi NEM panaszolható?

A panaszokat nem terheli az áruk nem rendeltetésszerű használata (zúzódások, horzsolások, karcolások, különféle foltok és elszíneződések).

SZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási módok vannak?

A LADYBAG üzletében különféle szállítási módokat használhat. Tekintse meg ajánlatunkat, és válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb lehetőséget.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Ha az utánvétes lehetőséget választja, azonnal feldolgozzuk a szállítmányt. Elektronikus fizetések esetén a fizetést jóváírást követően azonnal elküldjük a terméket, hogy megrendelése a leadásától számított két napon belül Önnél lehessen.

FIZETÉS

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

A Ladybag üzletében többféle módon fizethet a megrendelésért: utánvéttel, hagyományos átutalással a számlájára, fizetés weboldalakon keresztül. Itt találja az elérhető fizetési módok részleteit:

Mennyi időm van megrendelés fizetésére?

A teljes fizetési idő 7 munkanap. Ha nem fizetik meg, 4 nap múlva e-mailt küldünk Önnek, emlékeztetővel a fizetésről. Attól a pillanattól kezdve, hogy megkapja az e-mailt, megrendelése a következő 3 napban aktív lesz a tranzakció befejezéséhez.

  • cz
  • ro
  • sk
You can find Ladybag.hu at GLAMI.hu